Strony reklamowe i wizytówkowe są najprostszą, a zarazem najbardziej ciekawą graficznie formą przedstawienia firmy i oferowanych przez nią usług w Internecie. Ich głównym celem jest prezentacja oferty firmy, wywołanie pozytywnego wrażenia u klienta oraz nawiązanie pierwszych relacji produkt-klient, klient-firma. Strona produktowa jest jedną z najważniejszych i najprostszych form dotarcia do grupy docelowej firmy/produktu. Dobrze stworzona wizytówka www powinna jasno prezentować produkt firmy lub samą firmę. Powinna być bezpośrednio skierowana na grupę docelową oraz umożliwić dostęp do pełnej dokumentacji oferowanych produktów i usług. Potencjalny klient powinien posiadać możliwość zapoznania się z produktem, zrozumienia jego zasady działania, cech i właściwości. Często w odbiorze produktu najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego prezentowany produkt powinien być przedstawiony w sposób ciekawy i oryginalny. Internauta odwiedzający stronę produktową powinien utożsamić się z produktem i identyfikować go z szatą graficzną serwisu. Ostatnią, a zarazem najważniejszą cechą strony reklamowej jest wysoki stopień pozycjonowania w Internecie. Nawet najlepsza i najciekawsza graficznie strona internetowa nie pozostanie w pamięci użytkownika, który nie będzie miał możliwości jej nigdy odnaleźć. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwarek internetowych gwarantuje wysoką odwiedzalność i dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Źle zaprojektowana strona reklamowa nie dotrze do grupy docelowej i nie przyniesie pożądanych korzyści. Budowa strony internetowej to nie tylko umiejętność programowania, ale przede wszystkim zdolność do właściwego zarządzania kodem programistycznym i umiejętność racjonalnego obliczania złożoności obliczeniowej oraz pamięciowej napisanych algorytmów. Odpowiednio z optymalizowany kod serwisu internetowego gwarantuje wysoką skalowalność projektu, płynne działanie i bezawaryjną pracę strony www. Elastyczny, skalowalny projekt strony internetowej (ang. Responsive Web Design — RWD) jest zbiorem technik mających na celu dostosowanie wyglądu i działania strony internetowej do urządzeń mobilnych (tabletów i telefonów komórkowych). Projekt RWD łączy ze sobą trzy techniki:Projektowanie i implementacja stron reklamowych i wizytówkowych
Projektowanie i implementacja serwisów internetowych
Projektowanie i implementacja sklepów internetowych
Projektowanie i implementacja dedykowanych systemów zarządzania treścią
Dostosowywanie serwisów internetowych pod urządzenia mobilne
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Modyfikacja szablonów stron internetowych dla potrzeb SEO
Audyty bezpieczeństwa serwisów internetowych
Modernizacje serwisów internetowych
Integracje stron internetowych z zewnętrznymi aplikacjami
Administracja serwisów i sklepów internetowych
Doradztwo w zakresie projektowania serwisów internetowych