Pismo Polski przemysł ukazuje się od 2009 roku. Dystrybuowane jest w formie tradycyjnej, czyli czasopisma papierowego oraz elektronicznej w postaci artykułów blogowych. Głównymi odbiorcami magazynu są przedsiębiorcy oraz kadry zarządzające w spółkach (prezesi, dyrektorzy, właściciele). Dystrybucja magazynu polega na bezpośrednim docieraniu do klienta. Poszczególne wydania wysyłane są imiennie, bezpośrednio do konkretnej osoby. Firma najczęściej dociera do swoich odbiorców biorąc czynny udział w wielu imprezach targowych, konferencjach oraz seminariach z branży przemysłowej.
W łamach magazynu prezentowane są firmy działające na polskim rynku. W publikacjach można znaleźć wywiady z kadrą zarządzającą, informacje na temat inwestycji, realizacji, finansów oraz nowości technologicznych. Przedstawiane są przykłady udanych inwestycji, zrealizowanych strategii, optymalizacji zarządzania i ekspansji polskich spółek.
Każdy numer magazynu omawia różne sektory przemysłu – energetyka, budownictwo przemysłowe, przemysł lotniczy, automatyka, przemysł elektromaszynowy, przemysł motoryzacyjny itd. Skupienie tak szerokich zainteresowań w jednym punkcie sprawia, że pismo Polski przemysł jest pomostem dla przedsiębiorstw w kontakcie z potencjalnymi klientami oraz dostawcami na rynku polskim i międzynarodowym.
Magazyn Polski Przemysł ma zadanie przekazywać informacje, które mogą pomóc i ułatwić prowadzenie koncernów, zarówno tym młodym jak i bardzo doświadczonym przedsiębiorcom.
Konkurencyjne czasopisma zorientowane na wysoki poziom merytoryczny i wizualny zmuszają redaktorów magazynu do ciągłego poszukiwania nowych wyzwań, prezentacji oraz ciekawych tematów, charakteryzujących się niebanalnymi rozwiązaniami w zakresie prowadzenia oraz prezentacji firm.
Polski przemysł – najważniejsze działy
Polski przemysł charakteryzuje się stałymi działami, które obowiązkowo występują w każdym wydaniu. Należą do nich między innymi:
- przemysł energetyczny,
- budownictwo,
- przemysł lotniczy,
- przemysł elektromaszynowy,
- przemysł chemiczny,
- automatyka i robotyka,
- antykorozja,
- stale, metale i metalurgia,
- przemysł motoryzacyjny,
- przemysł stoczniowy,
- oleje i smary,
- tworzywa sztuczne.
Implementacja serwisu Polski Przemysł
Serwis Polski Przemysł został napisany przy wykorzystaniu systemu zarządzania treścią WordPress w wersji 3.8.1. Do najważniejszych zaimplementowanych funkcjonalności portalu należą:
- e-book – mechanizm przeglądania magazynów online,
- prezentacja produktów i artykułów dotyczących branży przemysłowej,
- pokazy zdjęć oraz przerzutniki treści,
- moduł newslettera i mechanizmy zarządzania nim,
- system informowania o nadchodzących wydarzeniach, konferencjach i seminariach,
- archiwum wydań i publikacji magazynu,
- mechanizm zamawiania prenumeraty, pojedynczych wydań, publikacji,
- system zarządzania reklamami oraz kampaniami reklamowymi,
- wszechstronna baza autorów publikacji,
- integracja z Facebookiem,
- system blogowy, skupiający autorów z całej Polski,
- Responsive web design (dostosowanie strony pod urządzenia mobilne).
