Pismo Polski przemysł ukazuje się od 2009 roku. Dystrybuowane jest w formie tradycyjnej, czyli czasopisma papierowego oraz elektronicznej w postaci artykułów blogowych. Głównymi odbiorcami magazynu są przedsiębiorcy oraz kadry zarządzające w spółkach (prezesi, dyrektorzy, właściciele). Dystrybucja magazynu polega na bezpośrednim docieraniu do klienta. Poszczególne wydania wysyłane są imiennie, bezpośrednio do konkretnej osoby. Firma najczęściej dociera do swoich odbiorców biorąc czynny udział w wielu imprezach targowych, konferencjach oraz seminariach z branży przemysłowej.

W łamach magazynu prezentowane są firmy działające na polskim rynku. W publikacjach można znaleźć wywiady z kadrą zarządzającą, informacje na temat inwestycji, realizacji, finansów oraz nowości technologicznych. Przedstawiane są przykłady udanych inwestycji, zrealizowanych strategii, optymalizacji zarządzania i ekspansji polskich spółek.

Każdy numer magazynu omawia różne sektory przemysłu – energetyka, budownictwo przemysłowe, przemysł lotniczy, automatyka, przemysł elektromaszynowy, przemysł motoryzacyjny itd. Skupienie tak szerokich zainteresowań w jednym punkcie sprawia, że pismo Polski przemysł jest pomostem dla przedsiębiorstw w kontakcie z potencjalnymi klientami oraz dostawcami na rynku polskim i międzynarodowym.

Magazyn Polski Przemysł ma zadanie przekazywać informacje, które mogą pomóc i ułatwić prowadzenie koncernów, zarówno tym młodym jak i bardzo doświadczonym przedsiębiorcom.

Konkurencyjne czasopisma zorientowane na wysoki poziom merytoryczny i wizualny zmuszają redaktorów magazynu do ciągłego poszukiwania nowych wyzwań, prezentacji oraz ciekawych tematów, charakteryzujących się niebanalnymi rozwiązaniami w zakresie prowadzenia oraz prezentacji firm.

Polski przemysł – najważniejsze działy

Polski przemysł charakteryzuje się stałymi działami, które obowiązkowo występują w każdym wydaniu. Należą do nich między innymi:

  • przemysł energetyczny,
  • budownictwo,
  • przemysł lotniczy,
  • przemysł elektromaszynowy,
  • przemysł chemiczny,
  • automatyka i robotyka,
  • antykorozja,
  • stale, metale i metalurgia,
  • przemysł motoryzacyjny,
  • przemysł stoczniowy,
  • oleje i smary,
  • tworzywa sztuczne.

Implementacja serwisu Polski Przemysł

Serwis Polski Przemysł został napisany przy wykorzystaniu systemu zarządzania treścią WordPress w wersji 3.8.1. Do najważniejszych zaimplementowanych funkcjonalności portalu należą:

  • e-bookmechanizm przeglądania magazynów online,
  • prezentacja produktów i artykułów dotyczących branży przemysłowej,
  • pokazy zdjęć oraz przerzutniki treści,
  • moduł newslettera i mechanizmy zarządzania nim,
  • system informowania o nadchodzących wydarzeniach, konferencjach i seminariach,
  • archiwum wydań i publikacji magazynu,
  • mechanizm zamawiania prenumeraty, pojedynczych wydań, publikacji,
  • system zarządzania reklamami oraz kampaniami reklamowymi,
  • wszechstronna baza autorów publikacji,
  • integracja z Facebookiem,
  • system blogowy, skupiający autorów z całej Polski,
  • Responsive web design (dostosowanie strony pod urządzenia mobilne).
Zaimplementowany serwis internetowy magazynu Polski Przemysł dedykowany polskim przedsiębiorcom.
Zaimplementowany serwis internetowy magazynu Polski Przemysł dedykowany polskim przedsiębiorcom.